הכנסת חנכה את טרקלין האגף הבינלאומי

שלום בידרמן No Comments on הכנסת חנכה את טרקלין האגף הבינלאומי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הכנסת חנכה את טרקלין האגף הבינלאומי החדש שישמש את ראשי המדינות והמנהיגים המגיעים לכנסת. טקס חנוכת הטרקלין נערך במעמד ראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו, שר החוץ ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין וחברי כנסת רבים.

ההחלטה על הקמת הטרקלין התקבלה על ידי יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין בשל הדגש המיוחד והחשיבות הרבה שהוא מייחס לנושא הקשרים הבינלאומיים של הכנסת, זאת לאור העובדה, כי בכנסת ה-19, הפועלת שנה בלבד, התארחו ונאמו במליאת הכנסת – נשיא צרפת פרנסואה הולנד, ראש ממשלת קנדה סטיבן הארפר, נשיא הפרלמנט האירופי מרטין שולץ, ובהמשך השבוע יגיע לכנסת יו"ר הדומא הרוסי – סרגיי נרישקין.

לא פעם נמתחה ביקורת בכנסת על כך שבעת ביקור של אישיות עולמית רמת מעלה – אין למעשה חדר הולם על מנת לארח את האישיות והפמליה המתלוות אליה, כדי לאפשר לאורחים להתרענן, להתכונן לנאום או להיפגש עם אישיות ישראלית. פעמים רבות בעבר הופנו מנהיגי עולם לחדרים בכנסת ש"אולתרו" על מנת לתת מענה לצרכי האורחים. כעת, בטרקלין שהוקם בספריית הכנסת, יוכלו האורחים להשתמש בחדר ישיבות פרטי, כורסאות הסבה, שולחן עבודה ועמדת כיבוד קל.

יו"ר הכנסת אדלשטיין מייחס חשיבות רבה לפיתוח הקשרים הבינלאומיים של הכנסת ושם דגש רב גם על פיתוח אגודות הידידות הבין-פרלמנטריות של הכנסת עם פרלמנטים אחרים בעולם. בחדר החדש שהוקם יוכלו להשתמש גם חברי הכנסת ראשי אגודת הידידות בעת שהם מארחים את מקביליהם מפרלמנטים אחרים בעולם. יו"ר הכנסת הטיל את משימת הקמת הטרקלין על מנכ"ל הכנסת רונן פלוט והטרקלין תוכנן באופן שייתן מענה שלם ככל האפשר לצרכי אורחים מחו"ל.

ראש הממשלה נתניהו ושר החוץ ליברמן ציינו בדבריהם את הצורך שהיה בעבר לארח אורחים בחדרים מאולתרים. ראש הממשלה נתניהו גם יצא אל המרפסת הצמודה לטרקלין הבינלאומי על מנת לצפות בנוף העיר ירושלים.
IMG_2210

IMG_2197



0 תגובות